Information inför ditt besök


Inför ditt besök


  • Ta gärna bild på alla produkter i ditt badrumsskåp som du planerar använda i ditt hår. Passa på att rensa ut det som är gammalt. Detta är för att vi ska kunna se vad du behöver komplettera med anpassat just för den behandling vi ska utföra på ditt hår. 
  • Kom gärna i tid, är du väldigt tidig går det bra att sitta ner och ta en kopp kaffe.. 
  • Om du av någon anledning behöver avboka har vi följande regler för det: Avbokning 48-24 timmar före besök debiteras 50% Avbokning 24-0 timmar före besöket debiteras 100% Dessa har vi för att vi står inkomstlösa under tiden vi inte har kund i stolen. Avbokning sker via telefon.

Under besöket


  • Vi kommer erbjuda dig kaffe i verkningstiden och det finns tidningar att läsa. 
  •  Wi-fi är gratis hos oss om du behöver jobba eller vill skrolla under besöket. 
  •  Jag ser gärna att du kommer med rent hår om du ska färga det. 
  • Använd gärna produkter vi kommit överens om för att säkerställa att färgen kommer reagera som den ska och fästa som förväntat. 
  • Du behöver inte tvätta håret inför besöket om du ska klippa eller göra en rensning. Då tvättar vi det åt dig med speciella schampo. 
  • Du kommer få rekommendation på vilka produkter du ska använda för att underhålla din färg/frisyr/extensions, dessa finns att köpa på salongen. Det är samma produkter som vi kommer använda i ditt hår under besöket. Vi halt valt att arbeta med dessa, för att vi tycker dom levererar bäst resultat och vi är trygga i att arbeta med dom. Läs mer under fliken "Sammarbetspartners".

Efter ditt besök


  • När du varit hos oss så är det viktigt  att du hör av dig om du har några frågor eller känner att besöket inte nått upp till din förväntan. Telefonnummer hittar du under fliken "kontakt".
  • Efter din behandling behöver du använda de produkter som rekommenderas av oss, och om dom är inköpta på salongen så har du en garanti på hållbarheten
  • Alla produkter som inköps någon annanstans kan vi inte ta ansvar för, inte heller färgning, rensning eller extensions som inte är gjorda hos oss. Det är för att produkter som köps utanför salongen visat sig vara kopior, gamla eller helt enkelt fel för kundens hår alldeles för många gånger. 
  • Skulle du ha funderingar kring besöket, styling av din nya frisyr eller behöver mer råd/hjälp så önskar jag att du hör av dig till oss direkt. Vårt främsta mål är att du ska känna dig trygg, nöjd och glad när du går från salongen!